Rise Gorillaking!



Välkommen till Gorillaking.blogg.se!

Här postar jag Ricky Persson A.K.A Gorillaking mina senaste alster och progressioner inom den kreativa genrén.

Till en början blir det mycket Illustrationer, men kommer även klämma in 3D jag pysslar/pysslat med på sista tiden.


Är 22 år, bosatt och uppvuxen i den lilla staden Skellefteå i Västerbotten.
Har även studerat till Datorgrafiker på Luleå Tekniska universitetet här i Skellefteå.

Tveka inte med att höra av er till mig om ni har några förslag eller bara vill utbyta några inspirerande ord!

Nu kör vi igång det här maskineriet.


Kommentarer
Postat av: Ebbisen

Sweet!!! Gillar verkligen dina alster! Just det makabra blandat med det skira - lite jugendstil eller rokoko eller nåt, på något sätt (sa hon utan att ha en aning egentligen...) Inspirerande :)

2011-10-10 @ 20:06:15
URL: http://sunshine0525.blogspot.com/
Postat av: Gorillaking

Tack så mycket, jag fascineras av just acanthusblad a´la Barockrenessans även de lite morbida syns i det jag gör :)



2011-10-11 @ 21:29:47
URL: http://gorillaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0